piątek, 17 kwietnia 2020

Eko-kartka

Cześć!

Tym razem przychodzę do Was z kartką w stylu eko,
którą inspiruję na blogu ArtBrawurki.
Jest tu więc sporo papieru craftowego i kawałki starej gazety
- to było czasopismo historyczne ;)
Kwiatki z kolei zrobiłam z odzysku, czyli z kartonu pakowego,
a ich środki stanowią koraliki ze starych korali.
Kwiatki i listki wycięłam wykrojnikami Rosy Owl.
Tekturka z napisem LOVE również jest potuszowana.
Wszystko pociągnęłam jeszcze tuszem vintage photo, dodałam kokardkę ze sznurka,
trochę chlapań, a na koniec rozbieliłam gessem.
Jestem bardzo ciekawa czy taka kartka przypadnie Wam do gustu?










Kartkę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie #55 od A do Zet



Wyzwanie #8 Tekturkowo


Wyzwanie kwietniowe w Szufladzie
wybrałam linię: koralik/kwiat/kokardka


Do następnego razu, Ania

17 komentarzy:

  1. Nie wiem jak ty to robisz, ale każda twoja praca jest prześliczna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnej urody. Dziękuję za udział w wyzwaniu "Od A do Zet" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak nie wiele a tak ślicznie. Dużo uroku dają te drewniane środki w kwiatkach. Super eco kartka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, a kwiaty są po prostu urocze. Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu "Od A do Zet" ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna ❤ Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu Od A Do Zet 🙂

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham patchwork. Uwielbiam tworzyć takie kartki, choć ostatnio nie mam okazji. Bardzo fajna praca Ci wyszła. Pozdrawiam serdecznie w imieniu DT sklepu Od A do Zet i życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartka jest rewelacyjna Aniu :) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Tekturkowo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie bardzo przypada! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna karteczka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady..😘

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładna kartka, bardzo ciekawy kolor i te przetarcia gessem są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń

Exploding box z okazji pierwszej komunii

Dzień dobry! Tym razem chciałabym wam pokazać pamiątkę komunijną w formie exploding boxa. Bardzo lubię ozdabiać te pudełka i mam nadzieję, ż...