środa, 8 kwietnia 2020

Będzie dobrze!

Witam Was bardzo serdecznie!

Każdy z nas potrzebuje teraz sporo optymizmu, dlatego na dziś mam
dla Was kartkę z przesłaniem: będzie dobrze!
I tak trzeba myśleć, choć nie przychodzi to najłatwiej.
A kartka jest moją dzisiejszą inspiracją dla ArtBrawurki.
Zrobiłam ją w moich ulubionych fioletach,
z wykorzystaniem papierów UHK Gallery Avonlea Autumn.
Do kompozycji kwiatowej dodałam sporo kulek 3d,
proszku i mikrokulek różnej wielkości,
a całość pochlapałam białym splashem.
Czyli jest tak jak lubię najbardziej i kartka jest całkowicie w moim stylu.
Liczę, że Wam się spodoba i optymizmu wszystkim życzę.








Kartkę posyłam na wyzwania:

Tworzę w jednym kolorze


Szuflada
wybrałam linię KWIAT/TASIEMKA/KORONKA


Wyzwanie #52 scrapkowo.pl
Kwiecie, moc wielobarwnych kwiatów



Bądźcie zdrowi!
Ania

15 komentarzy:

  1. Piękna jest. Ale mam wrażenie, że zaczynam się powtarzać😭 no ale co zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie fiolety ogląda mi się przyjemniej niż róże :) to jednak bardziej moje kolorki. Śliczna kartka! Napis super a ta kompozycja, achhh bajkaaaa....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię róże, ale fiolety zdecydowanie bardziej 😀 dziękuję Ci kochana za każde dobre słowo 😘

      Usuń
  3. Mistrzowska kompozycja, brawo Aniu! Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna karteczka! Cudownie zgrana kolorystyka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Tworzę w jednym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fioletowe cudo.
    Dziękuję za udział w kwiatowym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekna:)! Pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Kwietniowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kompozycja;) Dziękuję za udział w kwietniowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne fiolety. Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady..😘

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna kartka, cudnie dobierasz kolory. Dziękuję że bawisz się na blogu Tworzę w jednym kolorze - Pozdrawiam Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna kartka, powodzenia w wyzwaniu na blogu Tworzę w Jednym Kolorze. Pozdrawiam Syla

    OdpowiedzUsuń
  11. I kolejna, piękna, fioletowa praca- super :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Tworzę w jednym kolorze- Żaneta z DT

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo piękna praca. Dziękuję za udział w zabawie Tworzę w Jednym Kolorze.

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...