piątek, 10 kwietnia 2020

Mój pierwszy tag

Dzień dobry!

Wyobraźcie sobie, że poczyniłam swój pierwszy tag i to w wersji mediowej.
Czego tu nie ma? Mnóstwo tekturkowych i metalowych trybików,
różne złomki, sporo wycisków z masy plastycznej (nawet połamane ramki),
koraliki, dżety, guziki, a zaczęłam oczywiście od nałożenia maski.
Wszystko zagessowałam na czarno, a na koniec potraktowałam
trzema kolorami wosków zrobionymi chałupniczo z wosku i proszków.








Tag posyłam na wyzwania:

Wyzwanie #22 Świata Pasji
Foremkowy zawrót głowy
#wyzwanieswiatpasji
Ze sklepu użyłam: gesso, gel medium, proszki: fioletowy, zielono-niebieski
i złoty, a także pastę modelującą.


Art-Piaskownica
Małe formy: TAG


I chyba czas brać się za żurek i tym podobne rzeczy...

WESOŁYCH ŚWIĄT!!!

Ania



13 komentarzy:

  1. Aniu! cudownie Ci ten pierwszy tag wyszedł! Fajnie użyte proszki, super tło stworzone. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo kochana i ślę moc świątecznych uścisków 😘

      Usuń
  2. Niby pierwszy, a wygląda jakby to był już któryś z kolei... Brawo, jesteś niesamowita Aniu! Wszystkiego dobrego na świąteczny czas dla Ciebie i Twoich bliskich. Pozdrawiam cieplutko! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z całego serca dziękuję i ślę świąteczne życzenia ❤

      Usuń
  3. Mam nadzieję, że teraz częściej będziesz sięgać po tagi! Ten wyszedł Ci fantastycznie 🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. Magiczny! Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, cudo! :* Dziękuję za udział w wyzwaniu Bloga Kreatywnego sklepu Świat Pasji :) Pozdrawiam Cię serdecnzie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny mediowy tag. Kolory pięknie przechodzą w różne odcienie. Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Art-Piaskownica.

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja! A łyżeczki meeega :D
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Bloga Kreatywnego.
    Pozdrawiam,
    Aga, Scrapeciarnia

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ważne, czy pierwszy, czy dużo wszystkiego, czy chałupniczo, czy profesjonalnie. Efekt ma zachwycać i tu zdecydowanie zachwyca! Dziękuję za udział w wyzwaniu na Blogu Kreatywnym sklepu Świat Pasji.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna praca :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu, jak zawsze - przepiękna praca! Te fiolety są magiczne. Jak się cieszę, że zamówiłam sobie te pudry :D
    Dziękuję za udział w wyzwaniu bloga Kreatywnego. Domi :)

    OdpowiedzUsuń

Urodzinowy wpis do art journala

 Hej! Wiecie, że Art-Piaskownica obchodzi 15 urodziny? Z tej okazji na blogu wyzwaniowym mamy zabawę na wpis do art journala w kolorach bane...