piątek, 3 kwietnia 2020

Trochę złota na Wielkanoc

Cześć!

Dziś przychodzę do Was z kartką wielkanocną,
do której dodałam odrobinę złota w postaci folii metalicznej.
Użyte tekturki potuszowałam i trochę pociągnęłam złotym proszkiem.
Całą kartkę wykonałam z moich ulubionych papierów
Dom Róż od Lemon Craft.






Kartkę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie nr 85 Scrapek
Użyłam tej tekturki :)


Wyzwanie #3 Scrapbooking Shop
#zostań w domu i wyślij kartkę!


w Klubie Twórczych Mam
Mnie zainspirowały piórka, kolory kwiatów, złoto i ogólnie kolorystyka.



A Wy wysyłacie w tym roku kartki świąteczne?
Ja już jedną dostałam :)

Miłego dnia, Ania



9 komentarzy:

  1. Świetna karteczka Aniu jak zwykle 😍. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Klubu Twórczych Mam ♥️.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna praca, ukwiecona fenomenalnie, brawo! Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna karteczka 💛 Również uwielbiam tą kolekcję, świetnie wykorzystałaś jej potencjał. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Scrapka 🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniaaa, te złocenia wyglądają obłędnie!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, bo użyłam tej techniki drugi raz. Myślę, że wyszło lepiej jak za pierwszym razem, ale jeszcze muszę poćwiczyć ;)

      Usuń

Komunijnie

Hej! Ostatnio tworzę wręcz hurtowo pamiątki komunijne, ale będę pokazywać je sukcesywnie. dziś przedstawiam delikatną kartkę dla dziewczynki...