środa, 1 kwietnia 2020

Notes czarownicy

Hej!

Tym razem przychodzę do Was z pracą mediową – notesem dla pewnej młodej czarownicy,
a może czarodziejki… I nim inspiruję na blogu Art Brawurki.
Wykorzystałam tekturowe ramki z trybikami od egoCraft
i to one pozwoliły mi zbudować kompozycję.
Sporo tu ścinków papieru, wycisków z masy plastycznej, kulek i kuleczek,
trochę wzoru zrobionego za pomocą maski, a wszystko po to, by była różnorodna tekstura.
Całość zamalowałam czarnym gessem, a później nadawałam kolorów proszkami i woskami.
Bardzo trudno sfotografować ten błysk, ale może co nieco się udało.
Ciekawe czy moja osobista czarownico-czarodziejka będzie zadowolona z takiego notesu na zapiski.
Jak myślicie?








Notes posyłam na wyzwanie #54 Miszmasza Papierowego


A także na wyzwanie Art-Piaskownicy
Użyłam past woskowych SeeArt: złoto królewskie i czerwone wino



Serdeczności, Ania

22 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😃 ciekawe czy mojej czarownicy się spodoba 😉

      Usuń
  2. myślę, że będzie, uwielbiam woski <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, robi wrażenie! Piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Będzie zadowolona i to bardzo, wyszło ekstra, piękna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudo. Jestem zachwycona ❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym była zadowolona :) Oby się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wczoraj dostała przesyłkę i się spodobał 😁

      Usuń
  7. Magia kolorystyczna! Co kąt to inny efekt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, z mediami to jest tak, że efekt zaskakuje 😂

      Usuń
  8. Aniu, czego się dotkniesz, wychodzi świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wooow, jestem pod wrażeniem, pięknie wyszło :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Super :) Dziękuję za udział w wyzwaniu "Miszmasz Papierowy" Pozdrawiam . Ines DT

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna praca Aniu :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna praca! Dzięki za udział w wyzwaniu na blogu Art-Piaskownica

    OdpowiedzUsuń

Ulotne chwile

Hej! Czasem lubię bawić się kolorem, a czasem tworzę monochromatycznie i tak powstał słitaśny ruszoffy motyl. Motyl frunie na wyzwanie Art-P...