wtorek, 14 kwietnia 2020

#zostańwdomu i baw się klockami

Hej!

Filigranki już od jakiegoś czasu zapraszają do akcji
#zostańwdomu i proponują zabawę z dziećmi.

Ja nie mam dzieci w domu, z którymi mogłabym bawić się w ozdabianie,
ale czekam na narodziny wnuczki, więc pobawiłam się sama
i gotowe klocki już czekają na najmłodszego członka mojej rodziny.


Was też zachęcam do zabawy.


A ja najpierw skleiłam klocki, następnie okleiłam
papierami ScrapAndMe z dziewczęcej kolekcji Celebration.


Brzegi pogessowałam.


Pokolorowałam literki.


A jak je przykleiłam, to wzięłam się za ozdabianie
kwiatkami wyciętymi z arkusza ScrapAndMe.


I troszkę zbliżeń...




A moje klocki biorą udział w wyzwaniu gościnnej projektantki
na blogu Szuflada - Dziecięce cudeńko.


Pozdrawiam, Ania

5 komentarzy:

  1. Pięknie się bawiłaś! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Woooow! Ileż to pracy! Ale jaki efekt cudowny. Piękne te Twoje klocuszki, Aniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak naprawdę to wcale nie jest dużo pracy. Dziękuję ❤

      Usuń
  3. Bardzo pomysłowa praca! :) Dziękuję za udział w moim kwietniowym wyzwaniu organizowanym na blogu Szuflady :) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń

Komunijnie

Hej! Ostatnio tworzę wręcz hurtowo pamiątki komunijne, ale będę pokazywać je sukcesywnie. dziś przedstawiam delikatną kartkę dla dziewczynki...