piątek, 24 kwietnia 2020

Trochę słońca

Witajcie!

Ostatnio dużą przyjemność sprawia mi ręczne robienie kwiatów z papieru scrapowego
i takie chcę Wam dzisiaj pokazać na słonecznej kartce, którą inspiruję na blogu ArtBrawurki.
Wszystko zrobiłam z jednego arkusza papieru UHK Gallery z kolekcji Avonlea Spring,
a jeszcze jakieś resztki zostały  i na pewno je wykorzystam.
Wykorzystałam wykrojniki Craft Passion do zrobienia kwiatów, ale są i serduszkowe listki.
Kartkę okrasiłam pomarańczowymi dodatkami i myślę,
że przyniosłam Wam dziś trochę słońca. 






Kartkę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie nr 86 "Słonecznie" na blogu Scrapka


Wyzwanie #52 scrapkowo.pl


Wyzwanie #67 ScrapAndMe


Kreatywnego weekendu!
Ania

10 komentarzy:

  1. Oj przyda się trochę radosnych kolorów. Pięknie wyszła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kwiaty i piękna kolorystyka :)
    Podobają mi się Twoje kwiaty, a szczególnie właśnie z papieru scrapowego i chętnie podglądam prace z nimi. Czy formujesz je na sucho, czy wilgotne? Bo niektóre papiery po zmoczeniu rozłażą się i rwą.
    Pozdrawiam Aniu ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo 💛 formułę je na mokro, ale tylko na chwilę wkładam do wody, daję im lekko podeschnąć na ręczniku papierowym i wtedy formuję.

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź :)

      Usuń
  3. Niesłychanie słoneczna praca! Dziękuję za udział w kwietniowym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna, słoneczka kolorystyka;) Dziękuję za udział w kwietniowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekna:)! pozdrawiam ciepło dziękując za udział w Kwietniowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie Aniu <3 Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna, radosna kartka, piękne są te Twoje kompozycje :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń

Komunijnie

Hej! Ostatnio tworzę wręcz hurtowo pamiątki komunijne, ale będę pokazywać je sukcesywnie. dziś przedstawiam delikatną kartkę dla dziewczynki...