poniedziałek, 5 lipca 2021

Praca ze zdjęciem

 Witam poniedziałkowo!

Czy widzieliście już te wspaniałe tutoriale w letnim Youtube HOP 2021?
Cała moc inspiracji, u mnie na pewno nie skończy się na jednym obejrzeniu.
I nawet udało mi się zrobię pracę na podstawie tutorialu Aleksandry Ziomek.
Wykorzystane materiały to przede wszystkim papiery ScrapAndMe z kolekcji
Bright&Soft wraz z arkuszem do wycinania i okładką.
Są tu też pomalowane tekturki CraftUli - liście i ramka
oraz dwa wykrojniki Craft Passion -gałązki i różyczki.
Oczywiście w roli głównej moja wnusia Wiktoria.











Pracę posyłam na wyzwanie #69 Miszmasz Papierowy
Dowolne z tekturką


Twórczego tygodnia, Ania


13 komentarzy:

  1. Ależ pięknie wyszło. A wnusia- przeurocza <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudeńko ☺️ całe LO i oczywiście Modelka

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie Ci Aniu to wysżło, kompozycja jest zachwycająca. Ja tak kukałam na te filmiki, może wynajdę jakiś skrawek czasu na zrobienie któregoś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ❤ też bym chciała znaleźć czas na inne, ale nie wiem czy się uda

      Usuń
  4. Ślicznie, jaka piękna kompozycja :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń

Steampunkowy tag

Cześć! Lubicie steampunkowe klimaty? Ja, pomiędzy kwiatowymi pracami na różne okazję, lubię zrobić coś takiego właśnie. Tym razem męski tag,...