wtorek, 13 lipca 2021

Tag ze zdjęciem

Witajcie!

Na dzisiejszą inspirację dla Art Brawurki przygotowałam warstwowy tag ze zdjęciem.
Są tu kwiaty, koronka, motyle… a przede wszystkim zdjęcie tej najpiękniejszej,
najmądrzejszej i w ogóle naj. Chyba każda babcia tak myśli o swoich wnukach,
więc ja nie jestem wyjątkiem :) Jestem bezgranicznie zakochana...
Całą pracę ubrałam w papiery Craft O’Clock z kolekcji Letnie Kwiaty.
Tag to baza od CraftUli, tak samo jak tekturkowa ramka,
a pod nią skrył się wykrojnik od Craft Passion.
Kwiaty to dzieło Ewy, a napis to świetna tekturka Scrap8.







Pracę posyłam na wyzwania:

Tagowe ABC
K jak Koronka/Kwiaty


Wyzwanie #82 ScrapAndMe


Buziaki ode mnie i od Wikusi :)


7 komentarzy:

  1. Piękny tag. Zdjęcia powalające i jego oprawa wspaniała. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny! Wszystkie Twoje prace ze zdjęciem wnuczki są fantastyczne 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny, słodki tag :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza praca.Dziękuję za udział w wyzwaniu Tagowe ABC.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudeńko :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...