sobota, 24 lipca 2021

Ślubny exploding box

Witam serdecznie!

Sezon ślubny już się rozkręcił, więc w mojej pracowni powstaje coraz więcej prac dla nowożeńców.
Inspirując dla Sklepiku Gosi i CraftUli chcę pokazać ślubny exploding box,
który ozdobiłam papierami Paper Heaven
z kolekcji „Złote sny”, bo wg mnie idealnie pasuje do okazji.
Jest więc biel i zieleń z dodatkiem złota.
Do tego trochę tekturkowych symboli ślubnych
(para młoda od Kreatywnej Pracowni, gołąbki i obrączki od Craft Uli),
kwiaty z foamiranu od Ewy, mikrokulki i… gotowe.






Pudełko posyłam na wyzwania:

Wyzwanie lipcowe Lemon Craft


Wyzwanie nr 7 Paper Heaven



Przesyłam serdeczności, Ania

5 komentarzy:

  1. Piękny ślubny exploding box i super pamiątka dla nowożeńców.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny, wiele daje ciemna zieleń i złoto 🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna praca! W imieniu DT Paper Heaven papers dziękuję za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Wiosenny wpis do art journala

Dzień dobry! Czyżby już przyszła wiosna? Mam taką nadzielę, bo mi jest baaaardzo zielono i w tym klimacie stworzyłam wpis do art journala. W...