piątek, 2 lipca 2021

Dekoracja do kuchni – kurs

Witam!

Dziś jako inspirację dla sklepiku Gosi i CraftUli przygotowałam kurs
na kuchenną dekorację, czyli mediowaną deskę do krojenia.


Na początek deskę dwukrotnie pokrywam białym gessem.


Następnie nakładam mandale przez maski.
Do pasty modelującej dodałam troszkę magicznego proszku, aby wzór był wyraźniejszy.


W dwóch miejscach dodaję kolor używając fluidu.


Teraz będę dodawać troszkę mgiełki.


Pokolorowaną deskę rozbielam gessem metodą suchego pędzla, tuszuję brzegi i dodaję odbitki stempla.


Teraz będę tworzyć kompozycję i najpierw pod tekturkę podklejam sizal.


Ramkę i sztućce kleję na medium żelowe.


Dodaję kwiatki, kulki i proszek 3d, buteleczkę z mikrokulkami i krople akrylowe.
Wszystko jeszcze raz rozbielam gessem i chlapie czarną farbką.







Pracę posyłam na wyzwanie nr 97 na blogu Scrapka
Monochromatycznie



Wyzwanie Zielonych Kotów
"tworzę, bo kocham"
bo kocham mediować, a co :)



Ciekawa jestem co myślicie o takiej dekoracji?
Ania



5 komentarzy:

  1. Robiłem kiedyś taką dekoracyjną deseczkę, ale no oczywiście nie może się ona równać takiemu cudu; z wszystkiego można tak naprawdę zrobić dzieło sztuki, brawo! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie Ci dziękuję, chętnie bym zobaczyła twoją :)

      Usuń
  2. Czadowa deska 😍
    Jak ino osiedle się w domku to muszę spróbować zrobić takie coś😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie :) Ja teraz będę robiła w zieleniach, uch... co wyjdzie? Ale takie życzenie koleżanki z pracy ;)

      Usuń
  3. Świetna przemiana deski, super efekt :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń

Komunia w zieleni

Cześć! U mnie kolejna praca komunijna, tym razem w zieleni i, jak zdążyłam się zorientować, u innych scraperek ten kolor króluje w tym sezon...