wtorek, 6 lipca 2021

Letni wianek na kartce

Hej!

No i mamy lato w pełni, wakacje rozpoczęły się piękną pogodą, co mnie bardzo cieszy.
Z tej radości stworzyłam letni wianek na kartce okolicznościowej, którą inspiruję dla ArtBrawurki.
Wykorzystałam energetyczne papiery Craft O’Clock z kolekcji Warm Breeze i sporo dodatków,
m. in. tekturkowe motylki Kreatywnej Pracowni i gałązki Craft Passion.
Całość trochę rozbieliłam białym gessem, a na koniec co nieco pochlapałam pomarańczową farbą.






Kartkę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie #69 Miszmasz Papierowy


Czerwcowe BINGO na blogu Szuflada
Wybrałam linię: wianek/motyl/pomarańczowy


Z serdecznościami, Ania

6 komentarzy:

  1. Śliczna praca. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Szuflady. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chodzi o Twoje wianuszki to zawsze jestem na TAK, zwłaszcza na takie śliczności w letniej odsłonie 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie! Te kolory świetne!
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...