niedziela, 18 lipca 2021

Ważka

 Hej!

Z ogromną przyjemnością kolejny raz goszczę w progach Tekturkowa.
I przychodzę do Was z inspiracją, która jak nic pasuje do aktualnej pory roku.
Jest to ważka, którą stworzyłam na bazie hdf.
Ozdobiłam ją papierami ScrapAndMe z kolekcji Bright&Soft,
postemplowałam tuszami Distress: worn lipstick oraz peeled paint, są więc nutki i pismo.
 Ułożyłam prawdziwie letnią kompozycję kwiatową, a gałązki są od Craft Passion.
Za oczy ważki posłużyły mi kryształki w kształcie serduszek.
Całość rozbieliłam białym gessem i pochlapałam.








Ważkę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie #113 Crafty Moly
Co nam w duszy gra


Wyzwanie #82 ScrapAndMe
Skrzydła


oraz w zabawie w grupie Cudna Paczka
Robactwo latające


Buziaki, Ania


4 komentarze:

  1. Świetna praca, powodzenia w wyzwaniu Anita DT CraftyMoly 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Dziękujemy za udział w wyzwaniu "Crafty Moly"

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ pięknie ozdobiłaś tę ważkę, bardzo mi się podoba :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...