środa, 14 lipca 2021

Walizka spakowana

 Dzień dobry!

Nareszcie zbliża się mój zasłużony urlop, więc czas na pakowanie walizki.
Trochę mi to jeszcze zajmie, bo wyjeżdżam w piątek, ale nic nie stoi
na przeszkodzie, żeby stworzyć walizkę, a w zasadzie walizeczkę - 
pudełko na zdjęcia z podróży.
Ta walizka to teltirkowa baza od Filigranek, ozdobiłam ją papierami ScrapAndMe
z kolekcji Brigt&Soft wykorzystując też elementy z arkusza do wycinania.
Kwiaty, listki i gałązki są od Craft Passion.
Znajdziecie też tu trochę tuszu Distress Worn Lipstick.





Walizkę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie #70 Od A do Zet
Wyruszamy w podróż


Wyzwanie #12 Paper Card
Podróże małe i duże


Wyzwanie w grupie Doroty - Cudna Paczka
Paleta barw


Życzcie mi pięknej pogody, a ja się Wam odwzajemniam - Ania


16 komentarzy:

  1. Ależ cudowna:) Po prostu super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękniejszej walizki chyba nikt nie znajdzie... Wygląda oszałamiająco!
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowita walizeczka, fantastyczne kolorki:) Aniu, dziękuję za wspólną zabawę na blogu Paper Card:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękujemy za udział w naszej zabawie.
    Z taką walizką to każdy chciałby wybrać się w podróż.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna walizka. Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu "Od A do Zet" ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna praca, ale z tą kolekcją tylko takie mogą wychodzić spod rąk twórców. Dzięki za udział w wyzwaniu sklepu Od A do Zet. Powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna praca 😉
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Card - Aga DT

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu, CUDO stworzyłaś - jestem zachwycona tą walizką :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Card, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastycznie 😍
    Dziękuję za wspólną zabawę z Paper Card - DT Agnieszka

    OdpowiedzUsuń

Komunia w zieleni

Cześć! U mnie kolejna praca komunijna, tym razem w zieleni i, jak zdążyłam się zorientować, u innych scraperek ten kolor króluje w tym sezon...