wtorek, 20 lipca 2021

Chwile warte wspomnień

 Witajcie!

Dziś mam dla Was inspirację, którą zrobiłam dla ArtBrawurki, tworząc ją nieźle się bawiłam.
Przygotowałam butelkę z dna morza po to, by zachować wakacyjne wspomnienia.
By oddać nadmorskie klimaty użyłam papierów Craft O’Clock
z kolekcji Ocean Deep oraz dodatków do niej.
Całość powstała na bazie hdf od Tekturkowa, jest tu też ich tekturka.
 Jest tu sporo różności: potargane koronki, muszelki, metalowe zawieszki,
suche patyczki, mikrokulki, kulki i proszek 3d.
A wszystko podbarwione fluidami akrylowymi DecoArt.








Butelkę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie #23 Tekturkowo
Wakacje

Użyłam bazy hdf i tekturki od Tekturkowa


Wyzwanie #13 PassionScrap
Wakacje


I bawię się w grupie Cudna Paczka biorąc udział w wyzwaniu
Ster, okręt, żagiel

Pozdrawiam wakacyjnie, Ania

11 komentarzy:

  1. świetna praca Aniu :)Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczka praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu Pasjonaty. Pozdrawiam DT Marta.

    OdpowiedzUsuń
  3. Robi wrażenie :) Sporo elementów i wszysko idealnie do siebie pasuje dając piękny efekt. Świetna wakacyjna praca. Dziękuję, że bawisz się z nami Dt Kasia Tekturkowo

    OdpowiedzUsuń
  4. Super praca, niemal czuć morską bryzę😁😍😍 Dzięki za udział w wyzwaniu Tekturkowo 😘

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna praca! Pięknie się prezentuje - DT Tekturkowo

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna wakacyjna praca 😍 . Dziękuję za udział w wyzwaniu Tekturkowo. Pozdrawiam, Wiola DT

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyczarowałaś niezwykłą butelkę. Dziękuję za udział w wyzwaniu PassionScrap. DT Joanna

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczna praca 😍. Dziękuję za udział w wyzwaniu PassionScrap. Pozdrawiam DT Kasia

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu PassionScrap. Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega praca! Dzięki za udział w wyzwaniu PassionScrap! Kasia DT ;)

    OdpowiedzUsuń

Ulotne chwile

Hej! Czasem lubię bawić się kolorem, a czasem tworzę monochromatycznie i tak powstał słitaśny ruszoffy motyl. Motyl frunie na wyzwanie Art-P...