sobota, 7 marca 2020

Kartka w kształcie jaja

Witajcie!

Moja dzisiejsza inspiracja dla Altair Art jest wielkanocna.
Zrobiłam kartkę w kształcie jaja wykorzystując kolekcję
w wiosennych kolorach Spring Blossoms.
Kwiaty wycięłam z tego samego papieru wykrojnikami Craft Passion,
dodałam też listki tej samej firmy.
A napis Alleluja to wykrojnik Rosy Owl.






Kartkę posyłam na wyzwanie #47 Towarzystwa Dobrej Zabawy


A także na wyzwanie #51 Scrapkowo
Jajko czy kurczak


I na wyzwanie #57 Essy Floresy
Zajączek, kurczaczek, jajeczko



Z prawie już wiosennymi pozdrowieniami, Ania

22 komentarze:

  1. Przepiękne jajko! Chyba faktycznie trzeba za wielkanocne kartki się brać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna ta twoja nietypowa kartka. Jeju a ja jeszcze żadnej świątecznej nie zrobiłam. Muszę nadgonić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musisz nadgonić 😀 ja już nie mogę się doczekać twoich pomysłów na Wielkanoc 😘

      Usuń
  3. Och jakie one wspaniałe. Piękna ta kompozycja, te jajeczka są urocze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne jajo! Wspaniale dobrane kolorki, takie wiosenne, pastelowe :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super karteczka w pięknych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie piekne:)! pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Marcowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Super. Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-floresy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jajeczna :) Dziękuję za udział w essowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Привет, Анна! Чудесные цвета, праздничная форма и красивая палитра. Ждем вас вновь в нашей группе TDZ. С теплом, Елена.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest śliczne;) Dziękuję za udział w marcowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniałe jajo <3, dziękuję za zabawę ze scrapkowo.pl, pozdrawiam serdecznie Magda DT

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczny pomysł na świąteczną kartkę! Dziękuję za udział w marcowym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna karteczka;) Dziękuję za udział w marcowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. cudeńko, dziękuję za zabawę z TDZ pozdrawiam serdecznie Magda DTTDZ

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...