poniedziałek, 23 maja 2022

J jak Juta

 Hej!

I przyszedł czas na kolejne wyzwanie na blogu Kartkowe ABC,
a tym razem rządzi J jak Juta.
Ja jako inspirację przygotowałam kartkę na Dzień Matki.
Wykorzystałam papiery ScrapAndMe z kolekcji Afternoon Sky,
ramkę od Tekturkowa i wykrojnik kwiaty #13 od Craft Passion.





Kartka leci na wyzwania:

Wyzwanie #32 Tekturkowo
Dla Ciebie Mamo

ramka od Tekturkowa


Wyzwanie Zielonych Kotów
Co mi wiosną w duszy gra


BINGO w grupie Cudna Paczka
moja linia to: Biały splash/Niebieski/Tkanina, koronka


Udanego i twórczego tygodnia życzę, Ania


1 komentarz:

  1. Piękna kolorystyka i śliczne kwiaty. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Tekturkowo - Gosia DT

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...