środa, 4 maja 2022

Uniwersalna kartka komunijna

 Dzień dobry!

U mnie właśnie pojawia się kolejna pamiątka komunijna i to jeszcze nie koniec...
Ta jest uniwersalna, bo pasuje zarówno dla chłopca, jak i dziewczynki.
Do jej zrobienia wykorzystałam papiery Scrap8 z kolekcji Zapamiętaj ten dzień.
Głównym elementem jest tekturkowe serce od Eko-deco.
Kompozycję ułożyłam z moich kwiatków wyciętych
wykrojnikiem Craft Pssion, listki też są z tej firmy.




Kartka leci na wyzwania:

Wyzwanie #77 scrapkowo.pl
Ważne uroczystości


Wyzwanie kwietniowe Szuflady
Z zielonym


Do miłego, Ania



6 komentarzy:

  1. Ogromnie mi się podoba Twoja karteczka:) Kwiatki są prześliczne a kolorystyka wspaniała:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Craftanka , piękne kwiaty! Ogólnie śliczna karteczka:) dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie witamy w Wyzwaniu Szuflady

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca, dziękuję za udział w wyzwaniu ba blogu sklepu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca :) dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...