czwartek, 12 maja 2022

Komunijny exploding box dla chłopca

Witajcie!

Dziś chciałabym Wam pokazać komunijny exploding box dla chłopca,
którym inspiruję dla Sklepiku Gosi. W ofercie CraftUli jest całe mnóstwo
pięknych tekturek komunijnych, więc ozdobienie pudełka jest bardzo proste.
Ja wybrałam klęczącego chłopca 3d, kielich z hostią, różaniec i napis.
Ścianki i wieczko okleiłam papierami Craft O’Clock oraz stworzyłam kompozycje
z białych róż, które wg mnie idealnie pasują na komunię. 





Pudełko leci na wyzwanie #22 Paper Card
Dziecko/Coś dla dziecka


Pozdrawiam, Ania


6 komentarzy:

  1. Cudowny box. Bardzo ładnie wszystko dobrałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny box. Niepowtarzalna pamiątka komunijna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny box.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Card i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca 🙂 Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Card, pozdrawiam i życzę powodzenia

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...