wtorek, 31 maja 2022

Szyciowe pudełko

 Witajcie!

Czas na wiosenne porządki :) Inspirując dla Sklepiku Gosi postawiłam więc na pudełko
na szyciowe przydasie. Zmediowałam bazę hdf CraftUli. Użyłam do tego przede wszystkim
fluidów DecoArt. Dodałam maskę, tekturkę, wycisk z foremki i akcesoria związane z szyciem.
Ale może to być też niebanalny prezent na Dzień Matki, prawda? W moim
w każdym razie znalazły się prezenty dla mamy związane z jej szyciową pasją.





Pudełko posyłam na wyzwanie Art-Piaskownicy
Boxes: Opakowanie na prezent


Serdeczności, Ania


4 komentarze:

  1. świetna praca :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł Aniu na niebanalne pudełko, samo w sobie jest prezentem. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znakomity pomysł i pięknie ozdobione .Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...