niedziela, 15 maja 2022

Kartka na chrzest

 Witam serdecznie!

Przy niedzieli chciałabym Wam pokazać kartkę DL na chrzest dziewczynki.
Stworzyłam ją z papierów Paper Heaven z kolekcji Płatki na wietrze.
Dodałam pasującą tekturkę od Paper Card i foamiranowe róże, które
dostałam w wymiance pomiędzy scraperkami.






Kartka leci na wyzwania:

Wyzwanie majowe Paper Haven
Z kolorem różowym


Wyzwanie #22 Paper Card
Dziecko/Dla dziecka


Wyzwanie cykliczne Klubu Twórczych Mam
Różane ogrody


Serdeczności, Ania


1 komentarz:

  1. Piękna praca 🙂 Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Card, pozdrawiam i życzę powodzenia

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...