niedziela, 29 maja 2022

Kwiecisty layout

 Hej!

Zbliża się Dzień Dziecka, więc przygotowałam layout z moją wnuczką w roli głównej.
Postawiłam na iście dziewczyńską kolorystykę, więc bardzo mi podpasowały
papiery Lemon Craft z kolekcji Silence wraz z jej elementami do wycięcia.
Wykorzystałam też tekturkową ramkę Craft Uli, którą tak jak kwiaty potuszowałam Distressem.
A kwiaty powstały z wykrojnika #13 Craft Passion, dodałam też listki #10.
Całość obsypałam błyszczącymi koralikami oraz brokatem i trochę pochlapałam.







LO posyłam na wyzwania:

Wyzwania #22 Paper Card
Dziecko/Dla dziecka


Wyzwanie #79 Miszmasz Papierowy
Kwieciście z tekturką


Bawię się też w grupie Cudna Paczka

Z pozdrowieniami, Ania


7 komentarzy:

  1. Ślicznie i słodko:) I ile tych listków:) I te okiennice:) Cudeńko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne LO :) bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Card.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca 🙂 Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Card, pozdrawiam i życzę powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  4. swietna praca! dziekujeza udzial w wyzwaniu sklepu @miszmasz papierowy!

    OdpowiedzUsuń
  5. O jaka słodzinka. Uroczo. Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy Sklep. Pozdrawiam, Hania DT.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki cudny! Pięknie się prezentuje :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ❤️

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...