poniedziałek, 9 maja 2022

Motywacyjny tag

Cześć!

Z ogromną przyjemnością zawitałam w gościnnych progach Craft4You
i przygotowałam motywacyjny tag. Bardzo lubię tworzyć to, co mi w duszy gra,
tak bez okazji, bo wtedy mogę się spełniać artystycznie. I tak właśnie powstała ta praca,
na której znalazła się zembossowana tekturka i kompozycja z ręcznie zrobionych kwiatów oraz napis.
Tag w kilku miejscach postemplowałam i tu też dodałam embossing.
A wszystko trochę przytuszowałam, trochę rozbieliłam i pochlapałam.
Wykorzystałam papiery Mintay by Karola z kolekcji Cozy Evening i Love Letters.







Tag posyłam na wyzwania:

Wyzwanie #78 Miszmasza Papierowego
Dowolne z tekturką


Pozdrawiam, Ania


3 komentarze:

  1. Genialna kolorystyka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy. Pozdrawiam, Hania DT.

    OdpowiedzUsuń
  2. jak Ty to robisz? pięknie i duzo! ta praca tez cudna, dzieki za udzial w wyzwaniu sklepu miszmasz papierowy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie się prezentuje :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ❤️

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...