sobota, 21 maja 2022

Słoneczniki dla mamy

Witam serdecznie!

Bardzo się cieszę, że mogę gościć na blogu Paper Card.
Jestem ogromną wielbicielką tekturek, a szczególnie ramek i rameczek.
Taką właśnie ramkę wykorzystałam do dzisiejszej inspiracji.
Przygotowałam kartkę ze słonecznikami z okazji Dnia Mamy dodając odpowiedni napis.
 Papiery ScrapAndMe z kolekcji Sunflowers ułożyłam warstwowo na craftowej bazie,
tekturki potuszowałam, a kompozycję obsypałam kulkami i proszkiem 3d.
Całość jeszcze pochlapałam. Mam nadzieję, że ta słoneczna propozycja Wam się spodoba.







Kartkę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie #123 Crafty Moly
Serce dla mojej Mamy


Wyzwanie #92 ScrapAndMe
Dla Mamy


Wyzwanie majowe w Szufladzie
Motyl



Przesyłam serdeczności, Ania



2 komentarze:

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...