wtorek, 23 kwietnia 2019

H jak Hortensja/Hostia

Kto chętny do wzięcia udziału w najnowszym wyzwaniu na blogu Kartkowe ABC?
Teraz rządzi literka H - jak Hortensja/Hostia.
Ja przygotowałam kartkę komunijną, a więc z hostią.





Papiery


Wykrojniki

     


Kartkę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie na blogu Craft Passion - Praca Komunijna



Wyzwanie na blogu Tworzę w jednym kolorze - Różowy


Wyzwanie 4/19 Altair Art - Dzień inny niż wszystkie


Zainspirowani? Zapraszam do udziału w wyzwaniu Kartkowego ABC.
Ania

13 komentarzy:

  1. Kolejna piękna kartka, masz świetne pomysły na ten format :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna kartka, cudownie zbudowane warstwy :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Passion

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna karteczka, fajna kompozycja i to w kolorze, który bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna ta twoja karteczka. Bardzo mi się podoba😍

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ cudna praca, warstwy, wykrojniki, no cudo! Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka! :)
    Dziękujemy za wspólną zabawę w wyzwaniu Altair Art. ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna karteczka! Bardzo dziękuję za udział w kwietniowym wyzwaniu AltairArt!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...