czwartek, 11 kwietnia 2019

Wiosenny domek

Witam wiosennie!

Tak mnie jakoś ostanie dni nastroiły, że zrobiłam sobie wiosenny domek.
Różne media poszły w ruch. Do tego kwiaty, tekturki, kulki i proszek 3D.
Dodałam jeszcze styropianowe jajeczka, koronkę-firankę i... gotowe.
A za bazę posłużył mi domek ze sklejki.








Domek bierze udział w wyzwaniach:

Wyzwanie nr 77 na blogu scrapek.pl - Z okienkiem


Ze sklepu użyłam:


Wyzwanie #29 egoCraft - BINGO

u mnie linia sklejka/jajko/koronka


ze sklepu wykorzystałam


#31 Wyzwanie 4/2019 Sklepiku Gosi - Jajo w każdej postaci


ze sklepu wykorzystałam


   

Polecam taką zabawę na wiosnę, Ania

12 komentarzy:

  1. Ale piękny wiosenny domek!Zupełnie jak wiosna w ogrodzie...
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepik Gosi. DagiScrap

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna wiosenna dekoracja :) Dziękuję za udział w zabawie ze Sklepikiem Gosi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny domek! Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - Monika :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna dekoracja :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu egoCraft.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudeńko:) dziękuję za wspólną przygodę z egocraft

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie go ozdobiłaś! Idealna, wiosenna dekoracja.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stworzyłaś świetny, wiosenny klimat :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiosna w rozkwicie:) Piękna praca. Dziękuję za wspólną zabawę ze Scrapkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny wiosenny domek,dziękuję za udział w zabawie na blogu Scrapka

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...