sobota, 14 grudnia 2019

Mixmediowa bombka

Dzień dobry!

Przychodzę dzisiaj do Was z mixmediową bombką
wykonaną na podstawie LIVE Beaty Bączek w jednej z grup na FB.
Moja za nic w świecie nie może się równać z tą Beaty,
tym bardziej, że zrobiłam ją z materiałów,
które po prostu miałam w przepastnych szufladach w pracowni.
A te farby metaliczne, które posiadam, to jednak nie to.
Ale co tam, pierwsze koty za płoty...
No i bombka leci na #Zimowewyzwanie04






Moją wersję bombki posyłam na wyzwania:

Konkurs grudniowy na blogu Świry Rękodzieła



Wyzwanie grudniowe na blogu Zielone Koty
Magia Świąt


Wyzwanie #25 APScraft
Jarmark świąteczny


Wyzwanie Art-Piaskownicy



Z pozdrowieniami, Ania

27 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Oj, jak się cieszę, bo nie jestem z niej zbytnio zadowolona 😃

      Usuń
  2. Za skromna jesteś :) Super wyszło. Moje niewprawione mixmediowo oko, wzmocnione okularami, jest zachwycone :)
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne bombeczka! Ja to w tyle ze wszystkim jestem, o lajvach to już nie wspomnę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, ja też nie nadążam ;) Obejrzałam tylko jednego liva i jedną pracę zrobiłam... może je nadrobię... po świętach :)

      Usuń
  4. nie wiem czemu piszesz, że farby metalicznie to nie jest to. Wyszło naprawdę pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tylko dwie farby metaliczne i to z różnych parafii, a te polecane w live są bardzo intensywne, dlatego i efekt jest inny. Na tamte farby się zamierzam, ale mam obawy czy nie zbankrutuję ;)

      Usuń
  5. Rewelacyjna bombka☺wcale nie widać że z resztek😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Mediowy szał! Szał przedświąteczny! Aniu to jest cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj szał, szał - u Ciebie też 😃 fajnie tak podglądać swoje prace, niby podobne A całkiem inne 😉

      Usuń
  7. Fajny klimacik wyczarowałaś - bardzo mi się podoba :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ tu są piękne warstwy, świetny efekt końcowy uzyskałaś :)
    Dziękujemy za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna praca :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Świrów Rękodzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjna bombka. Nie znam się kompletnie na mix mediach, ale niezmiernie podziwiam kunszt wykonania. Dziękuję za udział w wyzwaniu Świrów Rękodzieła

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wymyślone!Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Świrów Rękodzieła

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...