wtorek, 2 kwietnia 2019

Sama słodycz

Dziś chciałabym pokazać Wam słodką karteczkę wykonaną na wyzwanie APScraft.
Nie wiem jak u Was, ale w mojej rodzinie i wśród znajomych
ostatnio rodzą się (lub mają urodzić) sami chłopcy.
I ta kartka jest dla słodkiego chłopczyka.
Tak naprawdę może być ona z okazji narodzin, jak i jako pamiątka chrztu.
Tekturka na kartce jest od FILIGRANEK, wykrojniki od Craft Passion,
a papiery to "Summer Love" ScrapAndMe.





Jak Wam się podoba?

Kartka leci na wyzwanie APScraft



Pozdrawiam, Ania

12 komentarzy:

  1. Rewelacja ...idealna w punkt wyczucie i orginalność super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie wygląda a kolory są rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten malec uroczy. Bardzo podoba mi się kompozycja listeczkowa (tak, tak wiem, na ogół mówi się kwiatowa, ale tu jest mało kwiatków a masa listków i bardzo, bardzo mi się to podoba) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna! Idealnie pasuje na to wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bobas najbardziej mnie urzekł w tej pracy :) słodki jest :)

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...