sobota, 13 kwietnia 2019

Przebudzenie motyla

Hej!

U mnie nadal mediowo. Tym razem kolorowe, wiosenne przebudzenie motyla.
Pomalowałam go na biało używając gessa, później przez maskę nałożyłam pastę modelującą.
Kiedy te preparaty dobrze wyschły, postemplowałam nutkami.
Następnie na gazie ułożyłam kwiatową kompozycję i używając gel medium, posypałam kulkami.
A potem już tylko zabawa kolorami: sześć kolorów mgiełek i trzy kolory splashy.
Jest wiosennie?








Mój motyl leci na wyzwania:

Wyzwanie #49 SnipArt - Spring


Użyłam SnipArt-owej maski


Wyzwanie 3/2019 TricksArt - Hello Spring


Udanej soboty, Ania

11 komentarzy:

  1. Woooooow zachwycający efekt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała praca,pełna kolorów oraz wdzięków.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu :-)
    DT TricksArt

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, wiosenna i oryginalna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu TricksArt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. beautiful work, thank you for joining the Snip Art challenge.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny motyl :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Tricks Art :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super motyl - dobrze, że nie odleciał :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Tricks Art :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna praca :) Dziękuję za udział w wyzwaniu TricksArt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lovely ! Thank you for joining Snip Art April challenge.

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietna praca!! Pozdrawiam, Maka ;-)

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...