czwartek, 18 kwietnia 2019

Pamiątki chrztu świętego

Na dzisiejszą inspirację dla ArtBrawurki przygotowałam bliźniacze pamiątki chrztu świętego:
dla dziewczynki i dla chłopca. Myślę, że kartki są delikatne i zarazem eleganckie.





Użyte materiały:

     

     

Na każdej pamiątce znalazły się trzy kwadraty, posyłam je więc na
wyzwanie #55 ScrapAndMe - Kwadraty


A także na wyzwanie #29 egoCraft - Bingo
moja linia to kwiatek/koronka/tekturka - oczywiście tekturki od egoCraft


Do usłyszenia, Ania

6 komentarzy:

  1. Śliczne prace!Dziękujemy za wspólną zabawę ze ScrapAndMe.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne pamiątki :)
    A zdradzisz skąd jest ta koronka w pamiątce dla chłopca? :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu egoCraft.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Koronkę kupiłam w zwykłej pasmanterii...

      Usuń
  3. Super :) Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe.

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...