sobota, 7 września 2019

Blejtram z rdzą i patyną


Witajcie!

Tym razem wzięło mnie na wspomnienia i ze starego albumu wygrzebałam zdjęcie sprzed wielu, wielu lat. Postanowiłam umieścić je na blejtramie i takowym inspiruję na blogu ArtBrawurka.
A że zdjęcie stare, to i praca postarzona. Jest na niej trochę spękań, sporo rdzy i domieszka patyny. 
I mam kolejną pracę do powieszenia w pracowni.






Blejtram posyłam na wyzwania:

Art-Piakownica - Style: STEAMPUNK


Art-Piaskownica - Techniki: POSTARZANIE


Tekturkowo
Moje tekturki zostały potraktowane preparatem do efektu rdzy.



Miłego dnia, Ania

12 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie wyszło, powodzenia w wyzwaniach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastycznie zardzewiała praca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękności Aniu, prezentuje się to naprawdę ślicznie. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekt rdzy FENOMENALNY! :) - świetna praca :-) Dziękuję za wspólną zabawę w Tekturkowie i życzę powodzenia! DT - Natalia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny motyw, ciekawie wyszło! Dziękujemy za udział w wyzwaniu ArtPiaskownicy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super praca i świetna rdza! Bardzo dziękuję za udział w zabawie Art Piaskownicy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Прекрасная работа! Отличная ржавчина :) Спасибо за участие в задании блога Аrt-piaskownica! Удачи ;)

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...