czwartek, 26 września 2019

Romantyczna kartka ślubna

Dzień dobry!

Lubicie lifty? Ja lubię się mierzyć z pracami w zupełnie innym stylu niż moje.
I muszę przyznać, że lift kartki Eleny to było prawdziwe wyzwanie.
Mam nadzieję, że podołałam. Jak myślicie?
Wykorzystałam papiery ScrapAndMe z kolekcji Sentimentals
oraz filigrankowe tekturki: napis i (u mnie pociachany) wianek,
które zembossowałam na gorąco.





A to jest niesamowita praca Eleny


Swoją wersję posyłam na konkurs na najlepszy lift kartki Eleny
w grupie Lubię ScrapAndMe na FB.

A także na wyzwanie #23 APScraft


oraz na wyzwanie #48 Miszmasz Papierowy


Pozdrawiam już weekendowo, Ania

18 komentarzy:

  1. Fantastyczna! Spisałaś się na medal ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, Twoja jest piękna! :) Eleny także, nie powiem, że nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze wykonałaś ogromne cudeńko Aniu, podziwiam Cię ogromnie. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję z całego serca, od Ciebie takie słowa to murowany dobry humor na cały miesiąc chyba 😃

      Usuń
  5. Przepięknie Ci wyszedł ten lift Aniu 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny lift zrobiłaś Aniu ❤

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna!!!Dziękujemy za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyjątkowo udany lift! Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała, przepięknie ukwiecona :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna praca :)
    Dziękuję za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...