niedziela, 8 września 2019

Lawendowe życzenia

Dzień dobry!

W niedzielny poranek mam Wam do zaproponowania lawendową kartkę "po mojemu".
Papier jest więc postarzony, przedarty i poszarpany.
Cała kompozycja posypana kulkami i proszkiem 3d
i oczywiście rozbielona białym gessem.
A chlapnęłam tym razem zieloną farbą akrylową.
Dodałam gdzieniegdzie stemple używając Distressa Wilted Violet.
Wykorzystałam papiery ScrapAndMe Meadow Impressions
a listki wycięłam z arkusza Leaves.







Kartka bierze udział w wyzwaniu #41
Towarzystwa Dobrej Zabawy
Lawendowe Lato


Pachnącej lawendą niedzieli wszystkim życzę
Ania

12 komentarzy:

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...