piątek, 13 września 2019

Młodej Parze

Witajcie!

U mnie nadal ślubnie i... nadal jesiennie.
Kartkę wykonałam z papierów ScrapAndMe Sentimentals 09/10 i 07/08,
sercowy wykrojnik jest od Nellie's a gałązki od Craft Passion.
Dodałam małe quillingowe kwiatuszki i tekturkowe ptaszki.
Wszystko potuszowałam moim ulubionym Distressem Tea Dye.





Kartkę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie nr 80 na blogu scrapka
Papiery i tusz podlinkowałam powyżej do sklepu scrapka.



Konkurs #2 na blogu Wstążką i papierem


Wyzwanie #45 scrapkowo.pl
wykrojnik gałązki podlinkowałam do sklepu powyżej



Słonecznego weekendu życzę!
Ania

13 komentarzy:

  1. Ojojoj ale fajna. Jesienną a jednak bardzo radosna. Super i dziękuję że bawisz się ze mną i że wracasz do quillingu ❤️❤️❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza :) Aniu, chyba na Lemoncraft jedna praca według regulaminu, przeczytaj lepiej, bo mogę się mylić, ale żeby Cię nie zdyskwalifikowali :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękności Aniu... jak zawsze ;) Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie;) Dziękuję za udział we wrześniowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicze kwiatki! Uwielbiam takie dodatki do kartek, a ta jest szczególnie urocza :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu Scrapek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała kompozycja! Dziękuję za udział we wrześniowym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekna:)! pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial we Wrzesniowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocza i te quillingowe kwiaty... Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękna kompozycja, Aniu tworzysz same cuda, dziękuję za zabawę ze scrapkowo.pl we wrześniowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...