poniedziałek, 16 września 2019

Blejtram z motylami

Witajcie!

Dziś mam wielki dzień, ponieważ gościnnie inspiruję na blogu Rapakivi
i zapraszam Was na wyzwanie BINGO.
Przygotowałam blejtram na podobraziu malarskim 20cm x 20 cm
wykorzystując papiery Rapakivi „Lacy Sunset”oraz mnóstwo dodatków ze sklepu.
Moja praca wpisuje się w dwie linie BINGO:
papier w groszki/mikrokulki/gel medium lub papier w groszki/gesso/cekiny.
A kwiaty na blejtramie są z foamiranu, które dostałam
w prezencie od niezastąpionej Anety.








Papiery na blejtramie postarzyłam tuszem Distress Tea Dye, ale także pochlapałam kawą.
Posyłam więc go na wyzwanie Art-Piaskownicy
Techniki: Postarzanie



Pozdrawiam, Ania

13 komentarzy:

  1. I znów jest prześliczny wianuszek. Cudownie ci one wychodzą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna praca,masz swój styl....

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudo Aniu, jesteś niesamowita! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. te kolory, kuleczki, tła, wszystko pięknie dobrane, super efekt!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna karteczka Aniu! Dziękuję za udział w zabawie Art Piaskownicy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Супер! Отличная работа!!! Спасибо за участие в задании блога Аrt-piaskownica! Удачи ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawa, bardzo wyrazista :) dziękuję za przyłączenie się do zabawy w Art-Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...