wtorek, 24 września 2019

Exploding box na ślub


Witajcie!

Dziś dzień mojej inspiracji dla ArtBrawurki i przygotowałam coś,
co jest rzadkością w mojej twórczości.
Oto mój drugi w życiu exploding box i mam nadzieję,
że przekonam się do tej formy i częściej pudełka będą wychodziły spod moich rąk.
Ten box będzie pamiątką dla młodej pary z okazji ślubu,
wykonałam więc bardzo romantyczną wersję.
Wszystkie tekturki są od egoCraft: altanka, serca i ptaszki.
A papiery to kolekcja Cosy Cottage&Gold Craft Passion.
Użyłam też listkowej serwetki Craft Passion
i moich najnowszych nabytków tej firmy:






Pudełko posyłam na wyzwanie #60 ScrapAndMe
Drewno



Do następnego razu, Ania

11 komentarzy:

  1. Drugi a jakbyś całe życie tylko to robiła. Cudownie wyszedł.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały jest, brawo! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no cóż tu pisać, exploding box jest piękny, zachwyca od pierwszego zdjęcia :)
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  4. Koniecznie musisz ich robić więcej, bo wychodzą Ci wspaniałe 🥰

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne pudełeczko, uroczo się prezentuje ;-) pozdrawiam DT ScrapAndMe - Agata

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...