poniedziałek, 9 września 2019

P jak Paski


Dobry wieczór!

Co powiecie na najnowsze kartkowe wyzwanie?
Na blogu Kartkowe ABC tym razem rządzi literka P jak Paski.
A moja inspiracja powstała z papierów UHK Gallery „Bananarama”.
Z kolei tekturki są od egoCraft.
Papiery postarzyłam i dodatkowo wszystko potuszowałam Distressem Tea Dye.
Tekturowe bordery też są potuszowane.
Kwiaty i listki wycięłam wykrojnikami Craft Pasion.
Całość delikatnie chlapnęłam farbą akrylową.
Jest już trochę jesiennie, prawda?





Kartkę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie #45 scrapkowo.pl
PASKI, KRATKI


Art-Piaskownica
Techniki: POSTARZANIE


Wyzwanie #1 Tekturkowo



Do następnego razu, Ania


20 komentarzy:

  1. Ale piękna. Odważna w kolorki, ale przez to taka inna. Ślicznie Ci wyszła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna Aniu, śliczne kolory! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna! Ta kolorystyka jest przepiękna, niesamowicie ciepła. Bardzo klimatyczna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję 💛🧡💛 jakoś ociepla mi tę ponurą i chłodną aurę 😁

      Usuń
  4. Piękna i cudownie słoneczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne te kwiatuszki, cudo ☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Och jaka urocza jest ta karteczka, tak nastraja pozytywnie :) Wspaniała:) Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała kartka - smakowite kolory i piękne kwiaty! :-) Dziękuję za wspólną zabawę w Tekturkowie i życzę powodzenia! DT - Natalia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna praca;) Dziękuję za udział we wrześniowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Прекрасная открытка в осенних тонах! Супер! Спасибо за участие в задании блога Аrt-piaskownica! Удачи ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciepłe jesienne kolorki. Dziękujemy za uział w wyzwaniu na blogu Art-Piaskownica.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna, kolorowa praca :) Dziękuję za udział we wrzośniowym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniala praca:)! pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial we Wrzesniowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. wspaniała praca, dziękuję za zabawę ze scrapkowo.pl we wrześniowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...