wtorek, 3 września 2019

Serce z foamiranowymi kwiatami

Witajcie!

Dziś chciałabym Wam zaprezentować bazę kartkową w kształcie serca,
która jak dla mnie jest hitem w asortymencie Filigranek.
Taką kartkę można ozdobić delikatnie i romantycznie, np. na ślub (jak TUTAJ),
ale też zupełnie inaczej, w zależności od upodobań
osoby obdarowywanej albo waszych preferencji.
Ja postawiłam na lekkie szaleństwo, bo nie byłabym sobą,
gdybym nie podarła, nie chlapnęła i nie ciapnęła co nieco.
Jak Wam się podoba taka wersja?
Użyłam papierów UHK GalleryProvence Aquarius i filigrankowych tekturek.






Kartkę posyłam na wyzwania:

Art-Piaskownica KoloroTON #15
żółty i turkusowy



Wyzwanie #47 Miszmasz Papierowy


DIY - Inspiracje



Pozdrawiam, Ania



12 komentarzy:

  1. Tamta twoja praca bardzo mi się podobała ale ta jest równie rewelacyjna. Ślicznie wyszła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachwycająca kompozycja. Dziękujemy za udział w naszej zabawie w ArtPiaskownicy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe serce stworzyłaś, te kwiaty no pierwsza klasa, mistrzostwo Aniu! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna praca, super je udekorowalas🙂

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne serducho, bardzo mi się podoba :) W imieniu DT Miszmasz Papierowy dziękuje za udział w naszej zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle zachwycasz Aniu, pięknie wyszło :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne jest, te kwiaty jakie cudne kolory mają!
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne! Dziękuje za udział w zabawie DIY INSPIRACJE-KWIATY. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna praca :) Dziękujemy za udział w zabawie DIY. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Karola

    OdpowiedzUsuń

Komunijnie

Hej! Ostatnio tworzę wręcz hurtowo pamiątki komunijne, ale będę pokazywać je sukcesywnie. dziś przedstawiam delikatną kartkę dla dziewczynki...