poniedziałek, 2 września 2019

Ślub w błękitach

Hej!

Dziś inspiruję dla Three Wishes kartką ślubną w błękitach,
które trochę przełamałam bielą i szarościami.
Chciałam, żeby było delikatnie i romantycznie, ale bez przesady.
Powstrzymałam się więc od chlapań, jednak trochę gnieceń i przedarć tu jest.
Mam nadzieję, że nowożeńcom się spodoba.
Zastosowane papiery są od Studio75, a tekturka od Laserowe Love.






Kartkę posyłam na wyzwania:

Otwórz Szufladę w sierpniu
falbanki, fale


Miszmasz Papierowy wyzwanie #47
Dowolna praca z tekturką


Pozdrawiam, Ania

8 komentarzy:

  1. Znowu pięknie się u ciebie zrobiło. Jesteś niezwykle kreatywna. Podziwiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam wątpliwości, spodoba się :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna kartka, a te kolory no wspaniale dobrane, mistrzostwo! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kartka! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna jest, taka delikatna :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...