wtorek, 15 października 2019

Jesienne bingo

Hej, hej!

Dziś chcę Wam pokazać polską złotą jesień w moim wydaniu
i tym samym zaprosić na najnowsze wyzwanie na blogu Filigranek
- jesienne BINGO.
No cóż, moja kartka znów jest z wiankiem :)
Użyłam papierów Craft o'clock Vintage Bisou,
postarzyłam je i potuszowałam oraz postemplowałam
Distressem Vitntage Photo.
Wianek obsypałam kulkami i proszkiem, a także ozłociłam
mikrokulkami, dodając tekturkowe filigrankowe ptaszki, które
też potuszowałam i jeszcze maznęłam złotą porporiną.
Na koniec wszystko rozbieliłam gessem i chlapnęłam splashem.






Kartka bierze udział w wyzwaniach:

Wyzwanie #49 od A do Zet
Ptaki


Wyzwanie #83 13arts



Pozdrawiam, Ania

12 komentarzy:

  1. I znów się zachwycam i po cichu zazdroszczę. Cudowna praca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie Twoje wianuszkiem nigdy się nie znudzą:) Piękna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekstra praca, gra kolorystyczna na najwyższym poziomie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna mediowa praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu od A do Zet :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna! Uwielbiam Twoje wianki, są śliczne i wyjątkowe. Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu "Od A do Zet" ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. great project! Thank you for join with us at 13arts challenge

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjna kartka. Wianek jest wręcz doskonały. Dziękujemy za udział w wyzwaniu 13 Arts. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super kartka Aniu :) dziękujemy za udział w wyzwaniu Klubie Twórczych Mam.

    OdpowiedzUsuń
  9. CUDEŃKO!!! Aż sama bym chciała umieć zrobić coś tak ładnego :) Dzięki za udział w zabawie w KTM

    OdpowiedzUsuń

Urodzinowy wpis do art journala

 Hej! Wiecie, że Art-Piaskownica obchodzi 15 urodziny? Z tej okazji na blogu wyzwaniowym mamy zabawę na wpis do art journala w kolorach bane...