piątek, 25 października 2019

Kartka z przesłaniem

Hej!

Ostatnio chyba jestem monotematyczna, ale naprawdę nie mogę
się oderwać od papierów Craft 'O Clock Vintage Bisou.
I znów zrobiłam jesienną kartkę, tym razem w stylu vintage,
a do tego z ważnym przesłaniem.
Jest warstwowa, z koronkami, potuszowana Distressem Vintage Photo
i chlapnięta białym splashem.
Ciekawa jestem czy Wam się spodoba?






Kartkę posyłam na wyzwania:

Stylowe Bingo w grupie Halo Crafty na fb
Wybrałam linię Brąz/Styl vintage/koronka


Wyzwanie z Gościem #85 Rapakivi
Wybrałam linię cytat/owoce głogu/chlapania albo liście/owoce głogu/papierowe kwiaty
a ze sklepu użyłam: kulki 3d, proszek 3d, bazę, sznurek.


Wyzwanie #61 ScrapAndMe


Przesyłam serdeczności, Ania

8 komentarzy:

  1. A ja nie mogę się oderwać od podziwiania Twoich prac z Vintage Bisou :) Kolejna piękna i bardzo jesienna.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo Agnieszko, bo ja z tej kartki nie jestem do końca zadowolona. Ale rzadko jestem, więc co tam 😉

      Usuń
  2. ŚLICZNA:)Dziękujemy za wspólną zabawę ze ScrapAndMe.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyszło rormantycznie - dziekuję za udział w wyzwania Rapakivi :)

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...