sobota, 19 października 2019

Romantycznie na rocznicę ślubu


Witajcie!

Na dzisiejszą inspirację dla ArtBrawurki przygotowałam kartkę z sercem na rocznicę ślubu.
I muszę się Wam przyznać, że ostatnio oszalałam na punkcie papierów
Vintage Bisou od Craft o’Clock.
Mam mnóstwo różnych kolekcji, a znów sięgnęłam po tę właśnie.
I myślę, że można z niej stworzyć bardzo różnorodne projekty.
Ja tym razem postawiłam na romantyzm w kolorach jesieni
i mam nadzieję, że taka wersja Wam się spodoba.
Brzegi papierów potuszowałam Distressem Tea Dye,
dodałam listki i napis od Craft o'Clock,
tekturkę egoCraft, troszkę koronki, sznurek i perełki.






Kartkę posyłam na wyzwanie #61 ScrapAndMe


A także na wyzwanie #49 na blogu Miszmasz Papierowy


Wyzwanie kolorystyczne Klubu Twórczych Mam



Przesyłam serdeczności, Ania

12 komentarzy:

  1. bardzo ciekawa kompozycja kwiatowa, a nawet dwie i użycie tekturki :) wszystko się świetnie zgrało.

    OdpowiedzUsuń
  2. Luuubię takie kompozycję, a twoja jest perfekcyjna. Śliczna praca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja, bardzo romantyczna praca, lubię takie :) powodzenia w wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna jest, tak świetnie skomponowana :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kartka :)dziękujemy za udział w wyzwaniu Klubie Twórczych Mam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Elegancka! Dzięki za udział w wyzwaniu w KTM

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna:)Dziękujemy za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna ta jesienna rocznica. Dziękuję za udział w miszmaszowej zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyszło, podoba mi się kompozycja i dobór kolorów :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...