sobota, 5 października 2019

Walizka w jesiennej odsłonie


Witajcie!

Na dzisiejszą inspirację dla Filigranek przygotowałam
tekturkową walizkę/pudełko na zdjęcia w jesiennej odsłonie.
Powstała przy użyciu białego gessa i trzech brązowych odcieni tuszy Distress.
Postemplowałam ją jeszcze czarnym tuszem,
dodałam troszkę kwiatów obsypanych kulkami i proszkiem 3d.
A na koniec chlapnęłam czarnym splashem.
Mam nadzieję, że taka odsłona walizki się wam spodoba.






A tak wygląda walizka przed mediowaniem:


Pracę posyłam na wyzwania:

Art-Piaskownica


Wyzwanie #48 Miszmasz Papierowy


Do poczytania i pooglądania, Ania


18 komentarzy:

  1. cudowna walizka, piękny końcowy efekt. Świetne kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka piękna !!! Jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca . Wszystko dopracowane w każdym szczególe. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fantastyczna walizka, cudna praca. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  5. Прекрасная работа! Сдержанная по цвету, но очень красивая! Спасибо за участие в задании блога Аrt-piaskownica! Удачи ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna jest ! jak poodzierana wygląda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tak trochę potraktowałam ją papierem ściernym :)))))

      Usuń
  7. Cudowności !!!!!!Dziękujemy za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna praca! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny klimacik ma, kolorystycznie świetnie skomponowana. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu Miszmasz Papierowy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudnie! Wspaniały klimat!
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowita jest ta walizeczka, dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...