czwartek, 3 października 2019

Kartka z resztek

Hej!

Macie swoje ulubione papiery? Ja uwielbiam wszelkie lawendowe i fiolety w każdym odcieniu.
I nie wiem jak Wy, ale ja namiętnie przechowuję resztki papierów z myślą,
że kiedyś je wykorzystam. I tym razem mi się to udało.
Zrobiłam patchworkową kartkę z resztek papierów Craft o’Clock Lavender Hills.
I ścinkowo inspiruję na blogu ArtBrawurki.
Jeszcze trochę ścinków mi zostało, a że jest to moja ulubiona kolekcja,
to na pewno coś jeszcze z nich zrobię.






Kartkę posyłam na wyzwania:

Art-Piaskownica KoloroTON #16


APScraft Wyzwanie #23


Miłego dnia, Ania

9 komentarzy:

  1. Prześliczną resztkową kartkę zrobiłaś. Patchwork to mój ulubiony sposób na resztki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 💜 ja w ogóle uwielbiam patchworkowe kartki 💚

      Usuń
  2. Bardzo mi się podoba, przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Супер! И композиция и цвет - великолепны! Спасибо за участие в задании блога Аrt-piaskownica! Удачи ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. i Kolejna wspaniała praca Aniu. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna <3 Te wszystkie warstewki i przestrzenny wianuszek - uroczy : Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna praca!! :) dziękuję za przyłączenie się do wyzwania w Art-Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna resztkowa kartka :) Dziękuję za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...