piątek, 11 października 2019

Jesienny czekoladownik

Witajcie!

Dni robią się coraz krótsze, więc mam dla Was coś na osłodę jesiennych wieczorów:
słodką czekoladę zapakowaną iście jesiennie. 
Do zrobienia czekoladownika, którym inspiruję na blogu ArtBrawurki,
 użyłam papierów Craft o’Clock z kolekcji Vintage Bisou.
Jak dla mnie papiery idealnie wpisują się w tę porę roku.
Do tego kwiaty w jesiennych barwach i i chlapnięcia farbami.
A wszystko potuszowane Distressem Vintage Photo.
Humor poprawiony? Można więc tańczyć w deszczu.



I taki czekoladownik otrzymała ode mnie Monika w jesiennej wymiance u Kaś :-)








Czekoladownik posyłam na wyzwanie Art-Piaskownicy
MIXED MEDIA: Mgiełki, tusze, splash


A także na wyzwanie DIY




Ślę słodkie pozdrowienia, Ania

13 komentarzy:

  1. Cudowny jest. Kwiaty, kolory, ciapki..... wszystko mi się podoba. Życzę Ci powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest przepiękny <3 zachwycam się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Великолепная работа, великолепные фото! Супер! Спасибо за участие в задании блога Аrt-piaskownica! Удачи ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekoladka na jesienne wieczory w takim opakowaniu pewnie smakuje dwa razy leipej i to bez wyrzutów ;). Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu raz jeszcze dziękuję, że wzięłaś udział w wymiance, która zorganizowałam z Kasią :) Cieszę się, że wszytsko się powiodło i otrzymałyście piękne jesienne podarunki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam czekoladę, a zapakowana w tak cudowne opakowanie z pewnościa smakowałaby wyśmienicie. Dziękuje za udział w cyklu DIY PAPIEROWO - Pozdrawiam DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe opakowanie, przepięknie zrobione.Życzę powodzenie w wyzwaniu DIY .DT DIY Papierowa Margaretka

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny czekoladownik, kwiaty wyglądają rewelacyjnie.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu DIY, DT Monika

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjny czekoladownik! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu DIY.

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...