poniedziałek, 14 października 2019

Rocznica ślubu

Dzień dobry!

Tym razem chcę Wam pokazać kartkę, którą zrobiłam na rocznicę ślubu.
Wykorzystałam kolekcję Lemon Craft My sweet Provence.
Troszkę się pobawiłam układając kompozycję kwiatową
i dodałam do niej sporo mikrokulek różnej wielkości oraz kilka cekinów. 
Wszystko rozbieliłam białym gessem i delikatnie chlapnęłam mgiełką.


A karteczkę wykonałam wg mapki.







Kartkę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie #94 Crafty Moly


Wyzwanie październikowe w Szufladzie


Wyzwanie #5 w grupie Lemoncrafters


Miłego dnia, Ania

18 komentarzy:

  1. Jak zwykle mistrzostwo w każdym detalu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach te twoje wianki. Cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz, kiedy znam już kolejne etapy konstruowania takich wianków, podziwiam jeszcze bardziej 😍 Śliczna kartka!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję z całego serca i przesyłam serdeczności 💜

      Usuń
  4. Podoba mi się kwiatowa kompozycja i kolorystyka, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna praca w cudnych kolorach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna praca, a kompozycja kwiatowa - super! Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna praca.
    Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Crafty Moly, życzę powodzenia
    pozdrawiam,
    Ewa-Mimowolne Zauroczenia

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna praca! Dziękujemy za udział w wyzwaniu "Crafty Moly":)

    OdpowiedzUsuń

Komunia w zieleni

Cześć! U mnie kolejna praca komunijna, tym razem w zieleni i, jak zdążyłam się zorientować, u innych scraperek ten kolor króluje w tym sezon...