wtorek, 1 października 2019

Kartka bez okazji


Hej!

Jestem bardzo ciekawa czy wręczacie czasem upominki tak zupełnie bez okazji? Ja tak.
I przygotowałam właśnie taką kartkę dla pewnej osoby tylko i wyłącznie na poprawę humoru.
To moja inspiracja dla Three Wishes i jednocześnie lift pracy Ajgaci.
Wykorzystałam papiery Lemon Craft z przecudnej kolekcji My sweet Provence.
A zembossowana tekturka to produkt Wycinanki.







Kartkę posyłam na wyzwania:

Towarzystwo Dobrej Zabawy


Art-Piaskownica KoloroTON #16
Jasnofioletowy, zielony


Wyzwanie #2 Tekturkowo

U mnie aż trzy linie:
TEKTURKA/KWIATY/MOTYL
MOTYL/SZNUREK/TEKTURKA
TEKTURKA/TEKST/KORONKA


Uściski i całuski, Ania

14 komentarzy:

  1. Prześlicznie wyszła. Powodzenia w wyzwaniach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Мило, нежно, красиво, элегантно и очаровательно! Спасибо за участие в задании блога Аrt-piaskownica! Удачи ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna praca! Dziękuję za wspólną zabawę w Tekturkowo :) DT - Natalia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna - z pewnością bardzo dobrze spełni swoje zadanie :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo delikatna i subtelna praca. Dziękujemy za udział w wyzwaniu kolorystycznym Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna! Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodziutka:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna praca ❤ Dziekuję za udział w wyzwaniu Tekturkowo - Ania z DT

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna kartka 🤩, extra kwiaty, dziękuję za zabawé z TDZ, pozdrawiam serdecznie Magda DT

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...