wtorek, 22 października 2019

Kartka w kształcie choinki


Witajcie!

Czas pędzi nieubłaganie i uznałam, że muszę już zacząć działać,
żeby zdążyć z kartkami bożonarodzeniowymi.
Inspirując dla Filigranek nie mogłam nie wykorzystać bazy choinki.
Użyłam papierów Lemon Craft z najnowszej kolekcji Joy to the world,
z której wycięłam także poinsecje i gałązki ostrokrzewu wykrojnikami Craft Passion.
Dodałam zembossowaną na złoto filigrankową koronkę z tekturki,
do tego nieco śniegu i jest klimatycznie, prawda?







Choinkę posyłam na wyzwanie #46 na blogu Scrapkowo
Powyżej podlinkowałam do sklepu wykrojniki Craft Passion


A także na wyzwanie #2 Tekturki Pure & Natural Craft


I na wyzwanie #49 Miszmasz Papierowy



A Wy robicie już kartki świąteczne?
Ania

8 komentarzy:

  1. Aż zamarzyłam o zapachu choinki w domu :) Świetna kartka! U mnie też trwa pomału tworzenie kartek bożonarodzeniowych. Druga się kończy :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ci się podoba 😁 ja wielu kartek nie wysyłam, ale kilka jednak muszę popełnić.

      Usuń
  2. Prześliczna;) Dziękuję za udział w październikowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Cuuudowna:)! Pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Pazdziernikowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest prześliczna!
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie:)Dziękujemy za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...