środa, 18 grudnia 2019

Coraz bliżej święta

Cześć!

Jak tam świąteczne porządki i inne przygotowania?
U mnie w lesie...
Ale za to zmediowałam drewniany napis
i stworzyłam bożonarodzeniową ozdobę do domu.
A poinsecje wycięłam z nieświątecznych papierów
ScrapBoys Industrial Romance.








Napis posyłam na wyzwania:

Wyzwanie #39 w Sklepiku Gosi
Ozdabiamy nasze domy
Ze sklepu użyłam: pręciki, wykrojnik poinsecji.


Wyzwanie Zielonych Kotów
Magia Świąt
Ze sklepu użyłam: sizal, owoce głogu, kulki 3D, proszek 3D.


Wyzwanie #85 13arts
Użyte produkty 13arts: gesso, gel medium, farba, splash.


Do miłego, Ania

18 komentarzy:

  1. So beautiful! Thank You for join with us on 13arts challenge!

    OdpowiedzUsuń
  2. Absolutnie cudowny i fantastyczny!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale się prezentuje, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna ozdoba, super! Pozdrawiam świątecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Wszystkiego dobrego świątecznego życzę :))))

      Usuń
  5. Dla mnie cudo :) Dziękuję za udział w zabawie ze Sklepikiem Gosi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna ozdoba! Ni tylko na święta.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  7. Co jestem w Dino dotykam te napisy, tak mnie kusi by kupić, ale nie wiem jak mam się za nie zabrac...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noszę się z zamiarem przygotowania kursu-foto, więc może kup?

      Usuń
    2. Super, w lutym mam ferie, więc więcej czasu i na pewno zrobię kurs 😄

      Usuń

Steampunkowy tag

Cześć! Lubicie steampunkowe klimaty? Ja, pomiędzy kwiatowymi pracami na różne okazję, lubię zrobić coś takiego właśnie. Tym razem męski tag,...