poniedziałek, 2 grudnia 2019

V jak Vintage

Cześć!

Właśnie ruszyło nowe wyzwanie na blogu Kartkowe ABC - V jak Vintage.
A ja inspiruję bożonarodzeniową kartką, ale użyłam nieświątecznych
papierów ScrapBoys Industrial Romance.
Za to poinsecja i listki ostrokrzewu są już świąteczne
i oczywiście wycięte wykrojnikami Craft Passion.
Do tego koronka, zmrożona jarzębina, brązowe półperełki
i troszkę kulek oraz proszku 3d.
Na koniec nieco chlapnięć białym splashem.






Kartkę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie cykliczne w Klubie Twórczych Mam


Konkurs grudniowy na blogu Świrów Rękodzieła


Wyzwanie #48 Scrapkowo
Produkty ze sklepu: szyszki, pomarańcze, świąteczny napis



Miłego wieczoru, Ania

15 komentarzy:

  1. nooo, uwielbiam taki styl pięknie ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. są szyszunie, kwiat, piękna koronka i papiery. cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała! Pomimo nieoczywistych kolorów jest bardzo świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie:) Dziękuję za udział w grudniowym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca;) Dziękuję za udział w grudniowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. jaka piekna:)! pozdrawiam cieplutko dziekujac za udzial w Grudniowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna praca, bardzo fajny klimat 🤩🎄, dziękuję za zabawé ze scrapkowo 🧡

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna praca :) taka na bogato :)
    Dziękuję za udział w wyzaniu Świrów Rękodzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna karteczka, wszystko mi się w niej podoba!Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Świrów Rękodzieła

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kartka, Aniu, wspaniałe warstwy i mediowanie :) Dziękuję za udział w zabawie na blogu Świry Rękodzieła :)

    OdpowiedzUsuń

Jest impreza!

Cześć! Dziś przychodzę do Was z imprezowym wpisem do art journala, a wszystko z okazji 18 urodzin Świata Pasji. Ja życzę im samych kreatywny...